ارتباط با بازرس باشگاه و نحوه ارسال شکایات و ارائه انتقادات

نحوه ارسال شکایات و ارائه انتقادات

همنوردان گرامی و اعضا محترم باشگاه ضمن دعوت از توجه شما به مفاد آیین نامه های داخلی باشگاه و رعایت وظایف برشمرده برای یکایک ما و همکاری در اجرایی نمودن آنها به اطلاع میرساند که ازجمله وظایف تعیین شده برای بازرس رسیدگی به شکایات و انتقادات اعضا محترم میباشد.

در این راستا اعضا محترم میتوانند در صورت لزوم با بازرس باشگاه آقای سعید حمیدی به شماره تلفن همراه 09127251664 تماس حاصل نمایند.

همچنین با توجه به مباحث پیش آمده در خصوص حذف برخی اعضا از گروه پیام رسان واتس آپ باشگاه توسط مدیر گروه،موارد ذیل را به اطلاع میرساند:

1-حذف از این گروه ابداً ارتباطی با عضویت و یا عدم عضویت در باشگاه ندارد.
2-مطابق با آیین نامه فضای مجازی ضمانت اجرای تخلف از آن برای اول حذف به مدت یک هفته از گروه و سپس اضافه شدن مجدد میباشد. در صورت تکرار تخلف مطابق با مفاد آیین نامه اقدام میگردد.
3-مطابق با بند (د) از آیین نامه فضای مجازی نحوه فعالیت در فضای مجازی مرتبط با باشگاه (منجمله این گروه)،هدف از ایجاد و تاسیس گروههای مجازی با نام باشگاه صرفا اطلاع رسانی و اخبار و فراخوان و حوادث ضروری میباشد،همچنین طبق رویه بوجود آمده تعامل و تبادل نظر در خصوص فعالیتهای مرتبط با اهداف باشگاه نیز بلامانع است. این گروه برای پاسخ گویی هیات مدیره و مسئولین کارگروها نسبت به نحوه فعالیتی که عهده دار هستند، بنا به دلایل عدیده نمیباشد. از جمله آنکهبنا به محدودیتهای خاص این فضا، طرفین نمیتوانند حق مطلب را ادا کنند و یا این امکان به شکل مناسب فراهم نمیباشد. ضمن آنکه راهکارهای دیگری در آیینن نامه های داخلی باشگاه برای آن پیش بینی شده و بنابراین الزامی برای این کار وجود ندارد.
4- انتقاد،پیشهاد،اعتراض،اخذ توضیحات،دادخواهی و مواردی از این دست حق همه اعضا میباشد و این حق را نمیتوان از اشخاص سلب کرد اما سازکار به اجرا گذاشتن این حقوق،تمام و کمال در اساسنامه و آیین نامه های باشگاه در نظر گرفته شده،مواردی از قبیل اعلام :
-اخذ توضیحات در جلسات عمومی باشگاه
-حضور در جلسات هیات مدیره
-ارجاع امر به بازرس
-ارجاع امر به کمیته انضباطی
-در خواست برگزاری جلسه خارج از موعد مقرر(جلسات ماهیانه)
-و‌نهایتا پاسخگویی تلفنی

استفاده از فضای مجازی باشگاه به منظور طرح انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت اگر چه ساده ترین راه میباشد اما کمترین نتیجه را در بر داشته و منجر به طرح یکجانبه مسائل و بدون ارائه اطلاعات کافی و لازم و همه جانبه گردیده و پاسخ مسئولین باشگاه در حد چند جمله و قانع نمودن مخاطبین نیز امکانپذیر نخواهد بود . بنابراین این روش در نهایت منجر به نتیجه مطلوبی نخواهد گردید.
۴- مدیر عامل باشگاه،مطابق با اساسنامه باشگاه پاسخ گوی نحوه فعالیت مسئولین کارگروهها به اعضا بوده،و در قبال فعالیت خود نیز نسبت به هیات مدیره پاسخ گومی باشد. همچنین به عنوان احدی از اعضای هیات مدیره نیز به اعضا پاسخ گو خواهد بود و امکان ایفای این مسئولیت نیز از طریق راهکارهای پیش بینی شده طی سالیان اخیر میسر میگردد.
۵-لذا از همه عزیزان درخواست میگردد برای ارتقا سطح فعالیت باشگاه با شرکت در جلسات عمومی باشگاه و یا هریک از راهکارهای پیش بینی شده در آیین نامه ها به ما در پیشبرد اهداف باشگاه کمک کنند. 6- لازم به ذکر است عدم رعایت قوانین و آیین نامه های موجود در گذشته به معنای بلااثر شدن آنها نمیباشد

در این راستا از همنوردان گرامی موکدا درخواست مینماید از طرح هرگونه موارد انتقادی، پیشنهادی و یا شکایت از اشخاص در گروه پیام رسان واتس آپ خودداری نموده و به اطلاعیه صادره و مفاد آیین نامه مجازی باشگاه توجه فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *