برگزاری جلسه مجمع عمومی سال 1402 باشگاه کوهنوردی همت شمیران

پیرو دعوتنامه صادره و با حضور جمعی از همنوردان، پیشکسوتان گرامی باشگاه، اعضا هیات موسس و مهمانان محترم به ویژه جناب آقای دکتر مساعدیان ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمیران جلسه مجمع عمومی سال 1402 باشگاه کوهنودری همت شمیران برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی گزارش بازرس محترم جناب آقای سعید حمیدی در حوزه وظایف نظارتی ایشان و گزارش رئیس محترم هیات مدیره باشگاه جناب آقای نوید چیذری در خصوص سیاستها و رویکرد هیات مدیره ارائه گردید. در این سخنان بازرس محترم بر لزوم انعکاس هرگونه نقد و پیشنهاد به ایشان تاکید نمودند. در ادامه گزارش عملکرد هیات مدیره توسط جناب آقای رضا دشتی مدیرعامل محترم باشگاه ارائه شد.

گزارش عملکرد کارگروه ها و سخنانی از ریاست محترم هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شمیران از دیگر بخش های این برنامه بود. تنوع برنامه های در تقویم ورزشی باشگاه برای پوشش سلایق، سطوح و توانایی های مختلف اعضا و همچنین رشد کمی و کیفی برنامه های باشگاه، تعداد شرکت کنندگان، میزان جذب عضو و نیز عملکرد بارز مثبت مالی درمقایسه با سالهای گذشته از جمله موارد برشمرده در سخنان ایراد شده بود. آقای دکتر مساعدیان ریاست محترم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شمیران بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه برنامه های آموزشی در باشگاه کوهنوردی همت شمیران به موازات اجرای برنامه های تقویم ورزشی تاکید نمودند.

در نهایت نیز از جمعی ازهمکاران کارگروه های باشگاه و جمعی از اعضا فعال به شرح زیر قدردانی و تشکر بعمل آمد:

︎︎اعضاء برگزیده برنامه های سطح A : آقای فرشاد اسمعیل زاده ، آقای علی الماسی

اعضا برگزیده برنامه های سطح B : آقای مهرداد محمدی ، خانم سپیده پورحسین 

بهترین سرپرست: آقای وحید شیخ زاده (سطح A) آقای فرمیسک ناصرزاده (سطح B)

بهترین گزارش: خانم زهرا رکن 

بهترین برنامه (صعود یکروزه دیواره علم کوه-مسیر فرانسه): مهدی جباریان، سجاد محمدی

مجددا از حضور و حمایت اعضای گرامی که با مشارکت خود به پویایی، توسعه و بهبود عملکرد باشگاه کمک شایانی نموده اند قدردانی و تشکر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *