فراخوان دعوت شرکت در گردهمایی فصلی تابستان 1400 – 4 تیر ماه

همنوردان گرامی بر اساس تقویم سه ماهه دوم (تابستان) 1400 برنامه هفته جاری با عنوان “گردهمایی فصلی” در تاریخ  “چهارم تیرماه”  به سرپرستی “کارگروه فنی” در قالب ترکیب برنامه کوهیپیمایی و تمرینات سنگنوردی و صعود به قله توچال از پناهگاه اسپید کمر برگزار میگردد.

هدف از برنامه ریزی گردهمایی های فصلی تدارک زمینه های شناختی و ارتباطی برای اجرای تقویم فصل با کیفیت بالاتر میباشد و  ارزیابی کارگروه فنی از شرکت کنندگان در این برنامه به ویژه اعضا جدیدتر بر تصمیم گیری انتخاب نفرات در برنامه های تقویم موثر خواهد بود. همچنین این برنامه فرصتی برای دیدارهای نوروزی سال جدید میباشد.

در این راستا از کلیه  اعضا قدیمی و اعضا جدید باشگاه ، سرپرستان و مربیان عزیز و پیشکسوتان محترم دعوت میگردد تا در این گردهمایی فعالانه حضور بهم رسانند.

برای شرکت در این برنامه از طریق لینک ارائه شده ثبت نام نمایید. در صورت عدم امکان ثبت نام بصورت آنلاین با آقای رضا کریمی به شماره تماس 09382122009 تماس حاصل نمایید.

لینک ثبت نام

(شرکت در این برنامه برای اعضا محترم باشگاه رایگان می باشد.)

لازم به ذکر است اجرای برنامه مطابق با دستورالعمل های اعلام از سوی هیئت انجام خواهد پذیرفت. بنابراین استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی الزامی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *