گزارش برنامۀ قلۀ میشینه مرگ مورخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

ارتفاع قله: 4050 متر

تاریخ: 26 خرداد 1402

اعضاء شرکت کننده:

1-آقای فرید واحدی (سرپرست)  2-خانم زهرا رکن  3-آقای حامد ثقفی  4-آقای اکبر صادقی  5-خانم آوا صادقی نژاد  6-آقای فرشاد اسمعیل زاده  7-خانم حانیه نوری  8-آقای علی طاهری اصل  9-آقای فرمیسک ناصرزاده  10-آقای مهرداد محمدی  11-آقای داریوش نکوئیان  12-آقای محسن سرابی  13-آقای مهدی سلطانی  14-خانم مرضیه رجبعلیان (گزارش)  15-آقای امیر کریم نیا

وسیله دسترسی به منطقه: وسیله نقلیه شخصی

وضعیت هوا:  آفتابی و صاف و چندین بار باد شدید

زمان بندی برنامه:

شروع با نیسان 6:50

قله میشینه مرگ 11:50

اتمام برنامه 15:30

وضعیت هوای وحش و گیاهان : انواع پرنده که در طول مسیر صدایشان به گوش میرسید و گیاهان از قبیل زنبق – خیارک – اسپرس کوهی – گل استکانی

وضعیت مسیر: پاکوب

وضعیت زباله: زباله تمیز و بدون زباله

آیا قله صعود شد؟ بله

شرح صعود و کروکی مسیر:

قله میشنه مرگ یکی از قله های  4 هزار متری البرز شرقی است.

برنامه صعود روز جمعه 26/03/1402 ساعت 4 بعد از عوارضی پردیس (البته با کمی تاخیر تا همنوردان جمع شوند) و   با وسیله نقلیه شخصی به سمت روستا حرکت کردیم  و ساعت6:40 به روستا رسیدیم و ساعت 6:50 با نیسان به سمت دریاچه حرکت کردیم  ساعت 7:45 به دریاچه رسیدیم و بعد 30 دقیقه صرف صبحانه  ساعت 8:15 به سمت قله حرکت کردیم ، در طول انتهای مسیر قله زیبایی دماوند را مشاهده کردیم و ساعت 11:50دقیقه به قله رسیدیم و بعد از عکس گرفتن همنوردان گرامی ساعت 12:15 به سمت پایین حرکت کردیم و ساعت 14 به دریاچه رسیدیم و چون وقت داشتیم دوستان برای خستگی و خنک شدن پاها را در آب قرار دادن تا نیسان برسد و ساعت 14:30 سوار نیسان شدیم و ساعت 15:30به روستا رسیدیم و برنامه به اتمام رسید.