برگزاری آخرین جلسه عمومی سال 1399 – مورخ 18 اسفند ماه

در پرده های ذهن من از عهد کودکی
سرمای سخت بهمن و
اسفند
 اینگونه نقش بسته است
 اهریمنی
 اماهمیشه در پی اسفند
 هنگامه طلوع بهار است و ایمنی

پیرو دعوت و اطلاع رسانی به عمل آمده آخرین جلسه عمومی باشگاه در سال 1399 در تاریخ 18 اسفند ماه از ساعت 18:00 تا 20:00 در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با استقبال خوب و حضور دلگرم کننده 30 نفر از اعضا باشگاه و پیشکسوت گرامی آقای مجتبی ساقیان برگزار گردید.

مطابق با برنامه اعلام شده درابتدا گزارشی از فعالیت های آموزشی و تقویم رسمی چند ماه اخیر از سوی جناب آقای دشتی مدیر محترم باشگاه ارائه گردید. ایشان با عام المنفعه بر شمردن باشگاه کوهنوردی همت شمیران و نیاز به مشارکت داوطبانه اعضا در اداره باشگاه ، اهمیت شرکت در فعالیت های هفتگی مانند شرکت در جلسات عمومی و تمرینی در کنار حضور در برنامه های تقویم رسمی را مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه جلسه گزارش برنامه های اجرا شده سه هفته اخیر از سوی خانم ملیکا رضایی (برنامه لیچه به سرپرستی آقای فرمیسک ناصرزاده)، خانم اکرم سعادتی (برنامه تالون) و آقای فرید واحدی (برنامه لتمان) ارائه گردید.

مسئول محترم کارگروه فنی باشگاه آقای محمد صادق کرباسی اهداف تقویم فصول سال آتی را تشریح نموده و لزوم تکمیل و گذراندن دوره های کارآموزی مقدماتی برای شرکت در برنامه های تقویم را متذکر شدند.

با درخواست انجام گرفته آقای مجتبی ساقیان پیشکسوت محترم حاضر در جلسه توضیحات و توصیه هایی در مورد اهمیت مبحث آموزش در فعالیت های کوهستان در جلسه ارائه نمودند.

در این جلسه همچنین اعضا جدید حاضر در جمع معرفی گردیدند. آقای فرشید صادق الحسینی از مربیان باشگاه که در ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان فعال میباشند مواردی در مورد حوادث فصل زمستان ارائه و آقای جواد جوکار نیز که در حال حاضر مسئول آموزش هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمیران نیز هستند موارد و اطلاعاتی تکمیلی در خصوص شیوه برگزاری دوره های کارآموزی را مطرح نمودند.

در نهایت جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید. دراین بخش از جلسه با توجه به سوالات مطرح شده علاقمندان به فعالیت در ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان به ارتباط با خانم اکرم سعادتی و علاقمندان به به فعالیت در شاخه دوی کوهستان به ارتباط با آقای سجاد محمدی راهنمایی شدند.

ضمن تشکر از حاضرین در جلسه امیدواریم که این همراهی تداوم یافته و با انرژی بیشتر سال آتی را در کنار هم آغاز کنیم.