پایان محدودیت های اعلام شده و از سرگیری مجدد فعالیت های باشگاه

به اطلاع همنوردان گرامی میرساند باتوجه به مفاد اطلاعیه صادره از سوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران فعالیت های باشگاه های کوهنوردی با ضوابط اعلام شده به شرح زیر مجاز میباشد. بنابراین کلیه فعالیت های تمرینی و تقویم ورزشی باشگاه از هفته جاری مطابق فراخوان های صادره اجرا میگردد. در این راستا توجه همنوردان گرامی را به رعایت پروتکل های اعلامی برای شرکت در برنامه مطابق با اطلاعیه زیر جلب می نماید.

برنامه های منظم طی هفته باشگاه به شرح زیر میباشد:

تمرینات هفتگی

اطلاعیه برگزاری تمرینات آمادگی جسمانی و هوازی

جلسات تمرینی و آموزشی پنچشنبه های فنی (به روزرسانی فراخوان متعاقبا انجام خواهد شد)

مفاد اطلاعیه صادره از سوی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران:

“براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه فعالیت اصناف گروه یک و دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی از نظر کرونا “مجاز” است.

با استناد به این‌ مصوبه؛ فعالیت باشگاه های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و همچنین عدم حضور در فضای بسته تا اطلاع ثانوی مجاز اعلام می گردد.

لذا مقتضی است تمامی باشگاه ها و مربیان محترم موارد مربوط به رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیرانه از شیوع بیماری را به دقت رعایت فرمایند و بیش از هر چیز حفظ سلامت کارآموزان سرلوحه اقدامات و تصمیمات ایشان باشد.

موارد یادشده در این بخشنامه و آیین نامه های پیشین توسط بازرسین هیات کنترل و نظارت می گردد و مسئولیت اجرای صحیح آن بر عهده مدیر باشگاه و مربیان دوره می باشد.”