برگزاری جلسه مجمع عمومی سال 1401 باشگاه

پیرو دعوتنامه صادره و با حضور جمع کثیری از همنوردان و با حضور پیشکسوتان عزیز و همچنین مهمانان گرامی به ویژه جناب آقای مهندس اسماعیل زاده ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران زاده و جناب آقای دکتر مساعدیان ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمیران جلسه مجمع عمومی سال 1400 باشگاه برگزار گردید.

در این جلسه پس از پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید گزارش عملکرد هیئت مدیره و سیاست گذاری های سال آتی توسط مدیر محترم باشگاه جناب آقای رضا دشتی ارائه گردید.

گزارش عملکرد کارگروه ها، سخنانی چند از ریاست محترم هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران و ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شمیران و تقدیر و قدردانی از اعضا و همکاران فعال در باشگاه و هیئت مدیره محترم بخش های دیگری از این برنامه بود.

لازم به ذکر است علی رغم تمامی محدودیت های حاکم بر فعالیت های ورزشی و اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کوید 19 نرخ رو به رشد کمی و کیفی اجرای برنامه های باشگاه و تعداد شرکت کنندگان و میزان جذب عضو و نیز عملکرد مثبت از منظر مالی د رمقایسه با سالهای گذشته از جمله ویژگی های بارز در گزارشات ارائه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *