فراخوان پذیرش عضو جدید پاییز 1401 باشگاه کوهنوردی همت شمیران

فراخوان پذیرش عضو جدید تابستان ۱۴۰۲ باشگاه همت شمیران

باشگاه کوهنوردی همت شمیران برای دوره پاییز 1401 عضو جدید میپذیرد. برای ملاحظه شرایط عضویت و ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید.

نحوه عضویت در باشگاه همت شمیران

برای عضویت در باشگاه کوهنوردی همت شمیران میتوانید پس از حصول شرایط عضویت در باشگاه  فرم پذیرش عضو جدید (این لینک) را تکمیل نمایید. این فرم توسط کارگروه آموزش باشگاه بررسی و با شما تماس گرفته خواهد شد تا بر اساس آیین نامه های داخلی باشگاه کوهنوردی همت شمیران و فرآیندهای موجود و ارزیابی بعمل آمده مندرجات فرم تکمیل شده به یکی از فرایندهای درنظر گرفته شده برای ورود به باشگاه هدایت شوید. بطور معمول در هر فصل یک دوره کامل آموزشی شامل ترکیبی از کلاس های تئوری و عملی برای اعضا جدید برنامه ریزی و اجرا میگردد. فهرست کلاسهای مرتبط با اعضا جدید باشگاه در منو آموزش بخش اعضا جدید (این لینک) قابل رئویت میباشد.

شرایط کلی و عمومی ورود به باشگاه کوهنوردی همت شمیران

  • پرداخت حق عضویت باشگاه- شامل یکسال عضویت باشگاه و شرکت در ده کلاس آموزشی (چهار کلاس تئوری- شش کلاس عملی) به مبلغ 12،000،000 ریال

  • اظهار علاقه مندي به ورزش كوهنوردي مبني بر اصول علمي و دانش روز.
  • قبول مفاد اساسنامه و آيين نامه های داخلي گروه همت شمیران.دارا بودن سن قانوني حد اقل 18 سال تمام، در مورد افراد زير 18 سال ارائه رضايت نامه كتبي اولیا و حاضر شدن اوليا موقع ثبت نام در گروه الزامی است.
  • قبول نقش موثر و فعال در كليه فعاليتهاي گروه.
  • پرداخت حق عضویت باشگاه تكميل فرم ثبت نام و تهيه مدارك لازم براي تشكيل پرونده.

مهلت ثبت نام تا پنجم ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *