فراخوان ثبت نام برنامه های تقویم ورزشی مورخ بیست و یکم بهمن ماه

مطابق با اعلام کارگروه فنی باشگاه کوهنوردی همت شمیران فراخوان ثبت نام برنامه‌های تقویم ورزشی بیست و یکم بهمن ماه به شرح زیر برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان به شرکت در برنامه می‌توانند فرم زیر این صفحه را پر کنند. همچنین جزییات هر یک از برنامه‌ها در گروه پیام رسان واتس آپ * و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام برنامه اطلاع رسانی خواهد شد. (* لازم است شماره اعلامی در فرم ثبت‌نام قابل دسترس در پیام رسان واتس آپ بوده و قابلیت اضافه شدن شما به گروه برای مسئولین کارگروه های باشگاه فراهم باشد.)

1- قله نقره سر برنامه سطح A و برنامه سطح B به سرپرستی فرید واحدی

توجه مهم:

1- لطفا به مفاد اطلاعیه نحوه شرکت در برنامه ها (لینک دسترسی به اطلاعیه) مندرج در سایت باشگاه کوهنوردی همت شمیران توجه فرمایید. کلیه همنوردان گرامی برای شرکت در برنامه لازم است پیش از شرکت در برنامه پرونده آنلاین را تکمیل و حق عضویت سالانه (یکسال از تاریخ آخرین واریز) را پرداخت نموده باشند. در صورت نداشتن شرایط و عدم تکمیل مدارک تا پایان مهلت ثبت نام، از سوی کارگروه روابط عمومی به شما پیام یادآوری ارسال میگردد و در صورت عدم اقدام ثبت نام شما کان لم یکن تلقی خواهد گردید.

2-به مهلت و ضوابط و شرایط ثبت‌نام هر یک از برنامه‌ها توجه فرمایید. همنوردان گرامی در نظر داشته باشند که به ثبت‌نام‌های بعد از ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ نوزدهم بهمن ماه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

3- در صورت اختلال در شبکه اینترنت و عدم دسترسی به پیام رسان واتس آپ تغییراتی در نحوه اطلاع رسانی تکمیلی برنامه های ایجاد خواهد گردید که در اینصورت کارگروه فنی برنامه ریزی برای ارتباط با متقاضیان شرکت در برنامه ها را مورد بازنگری قرار خواهند داد. بنابراین خواهشمند است ایمیل همچنین پیامک شماره تماس خود تا روز برنامه را ملاحظه نمایید.

برای شرکت در برنامه لینک زیر را تکمیل نمایید.

لینک ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *