برگزاری مجمع عمومی سال 1401 باشگاه کوهنوردی همت شمیران و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس

پیرو اطلاعیه صادره و در راستای اجرای مفاد اساسنامه باشگاه کوهنوردی همت شمیران، جلسه مجمع عمومی سال 1401 بهمراه انتخابات هیئت مدیره و بازرس به تاریخ هشتم اسفندماه با حضور اعضا گرامی و پیشکسوتان محترم و مهمانان گرامی از جمله ریاست محترم و معاونت اداره ورزش و جوانان شمیرانات جناب آقایان رحیمی پور و موسی زاده و همچنین ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمیرانات آقای دکتر مساعدیان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آقای رضا دشتی مدیرعامل باشگاه گزارشی از عملکرد هیئت مدیره و فعالیت های و دستاوردهای سال 1401 را ارائه نمودند. جذب اعضا جدید و فراهم نمودن بستری برای فعالیت همنوردان در سطوح مختلف با اجرای برنامه های متنوع از جلمه موارد مورد اشاره توسط ایشان بود. جناب آقای سعید حمیدی بازرس محترم باشگاه سخنران بعدی جلسه بودند که گزارش نظارت خود بر عملکرد هیئت مدیره را تشریح نمودند. آقای سعید حمیدی ضمن اعلام رضایتمندی از عملکرد هیئت مدیره باشگاه شاخصه های مثبت هیئت مدیره اخیر را برشمردند و پایبندی بالا به رعایت قوانین و آیین نامه ها و اساسنامه باشگاه توسط ایشان را مورد تاکید قرار دادند.

آقای رحیمی پور ریاست محترم اداره ورزش و جوانان سخنران بعدی جلسه بودند. ایشان با ابراز این مساله که شمیرانات بستر ورزشهای کوهستانی میباشد آمادگی مجموعه خود را برای حمایت از حفظ و توسعه فضاهای ورزشی مرتبط با فعالیت کوهنوردی را ابراز نمودند.

در بخش دوم برنامه گزارش عملکرد کارگروه های مختلف باشگاه توسط مسئولین کارگروه ها ارائه گردید و در ادامه قدردانی از مسئولین کارگروه ها و همکاران ایشان و قدردانی از اعضا برترسال گذشته توسط پیشکسوتان محترم به انجام رسید. همچنین ازآقای رضا دشتی مدیر عامل باشگاه به پاس تلاش های بی وقفه و شایان توجه توسط آقای حمیدی به نمایندگی از اعضا باشگاه سپاسگزاری گردید.

قدردانی از ملیکا خلیلی بعنوان عضو شاخص باشگاه به دلیل فعالیتها و دستاوردهای سنوات گذشته به ویژه دو صعود بلند در سال اخیر به قله مانسلو و قله لنین از جمله دیگر بخش های جلسه مجمع سالانه باشگاه بود. آقای دکتر مساعدیان ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شمیرانات و عضو باشگاه همت شمیران از دیگر سخنرانان جلسه بودند که بر بهبود عملکرد باشگاه طی دوره اخیر و دستاوردهای آن صحه گذاشتند.

در نهایت پس از اتمام جلسه مجمع سالانه، انتخابات هیئت مدیره و بازرس باشگاه برگزار و نهایتا اعضا جدید هیئت مدیره به شرح زیر توسط اعضا انتخاب گردیدند.

1_ رضا دشتی

2_ نوید چیذری

3_ فرمیسک ناصرزاده

همچنین جناب آقای سعید حمیدی بعنوان بازرس انتخاب شدند.

برای هیئت مدیره منتخب در ادامه تلاش های صورت گرفته در دوره گذشته و دستاوردهای قابل تقدیر آن که در جلسه مجمع نیز مورد اتفاق نظر حاضرین درجلسه قرار داشت،آرزوی موفقیت روزافزون می نماییم.

2 دیدگاه برای “برگزاری مجمع عمومی سال 1401 باشگاه کوهنوردی همت شمیران و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *