برگزاری جلسه هماهنگی هیئت‌مدیره و مسئولین کارگروه‌ها، اردیبهشت ۱۴۰۲

برگزاری جلسه هماهنگی هیئت‌مدیره و مسئولین کارگروه‌ها، اردیبهشت 1402

جلسه هماهنگی مسئولین کارگروه ها و هیئت مدیره باشگاه دوشنبه مورخ یازدهم اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 18:00 تا ساعت 21:00 برگزار گردید و در خصوص موارد زیر بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد:

1- با توجه به نیاز به تدوین و بازنگری آیین نامه های داخلی باشگاه مقرر گردید تا اقدامات لازم از سوی کارگروه های باشگاه انجام پذیرد و پیش نویس آیین نامه ها ظرف مدت یکماه برای طی شدن مراحل بررسی و تایید ارائه گردد.

2- پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نوع پیام رسان شبکه مجازی مقرر گردید کماکان اطلاع رسانی کارگروه ها به اعضا محترم از طریق پیام رسان واتس آپ انجام گردد.

3- مقرر گردید مطابق با دستورکار صادر شده در جلسه ظرف مدت دو هفته در خصوص انجام کامل فرآیند ثبت نام و پرداخت از طریق وبسایت باشگاه بررسی لازم از سوی کارگروه روابط عمومی انجام و نتیجه آن اعلام گردد.

4- مقرر گردید کارگروه آموزش در قالب برنامه پنجشنبه های فنی دوره آموزشی دیواره نوردی را برنامه ریزی نماید. در مدت اجرای دوره در موارد مورد نیاز هماهنگی های لازم فی مابین کارگروه فنی و آموزش انجام خواهد گردید. همچنین در خصوص شرایط برگزاری دوره و سایر جزییات پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

5- مقرر گردید فرم های ارزیابی شرکت کنندگان در برنامه مجددا در دستور کار قرار گیرد. کارگروه طرح و برنامه مسئولیت اجرای این اقدام را عهده دار گردیدند.

6- مقرر گردید کارگروه فنی باشگاه برای تعیین مسئول گزارش برنامه پیش از اجرای برنامه با سرپرستان هماهنگی لازم را بعمل آورد.

7- مقرر گردید برنامه ریزی از سوی کارگروه آموزش برای تدوین تقویم کارگاه های آموزشی و همچنین برگزاری دوره های کارآموزی کوهپیمایی بانوان و آقایان و سنگنوردی پیشرفته آقایان صورت پذیرد.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت منظم و هر دو هفته یک بار به منظور برنامه ریزی برای فعالیت های باشگاه برگزار تاکنون برگزار گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *